Ова е новата Mercedes-Maybach S-класа. Таа се заснова на неодамна лансираната седма генерација на S-Class салон, но се одликува со повеќе технологија, повеќе луксузен ентериер и рестилизирана надворешност – сето тоа го означува како најексклузивниот модел во составот на германската марка.

Козметичките ревизии во однос на стандардната S-класа вклучуваат редизајнирана решетка на ладилникот, нов преден браник, нови LED фарови и дотерување на задниот дел со повеќе заострен дифузор и издувен систем со два излези. Како дополнителна опција, купувачите исто така можат да ја специфицираат трговската марка на Мајабах за дво-тонска боја, која се сече на струкот на салонот.

Како и моделот во заминување, Maybach S-Class ќе биде достапен исклучиво како салон со продолжено меѓуоскино растојание. Сепак, и покрај споделувањето на истите основни основи како и стандардниот автомобил, тој е за цели 18 сантиметри подолг од Mercedes S-Class со продолжено меѓуоскино растојание. Мејбах вели дека ова им дава на патниците на задните седишта дополнителен простор за истегнување.

Мејбах очекува повеќето купувачи од С-класата да имаат сопствен возач, наместо да ги возат самите автомобили. Позади има пар 11,6-инчни екрани на допир кои им овозможуваат на патниците да прелистуваат на Интернет или да гледаат филмови. Исто така, има две електрично прилагодливи, лежечки фотелји на местото на стандардното седиште во автомобилот, и во обете има масивни потпирачи за нозе и потпирачи за нозе вградени во подот.

Како и стандардниот салон, Мерцедес има за цел да овозможи условно автономен режим на возење за S-Class Maybach во втората половина на 2021 година, кој ветува дека ќе го отстрани оптоварувањето на возачот и ќе им овозможи да прелистуваат на Интернет или да ги проверуваат своите електронски пораки користејќи го системот за инфо-забава MBUX на автомобилот.

Новиот систем Drive Pilot на компанијата ќе биде еден од првите светски режими на ниво 3 на автономно возење, кој ќе може да преземе целосна контрола на управувањето, гасот и сопирачките на „Мајбах“ на одредени делови од автопатот, без никаква интервенција од возачот. Мерцедес вели дека системот исто така ќе може да реагира на настани како што се промени во ограничувањето на брзината и несреќи целосно независно.