Телевизијата не умира, туку еволвира

Подемот на стриминг платформите како Јутјуб и Нетфликс, но и социјалните медиуми – Фејсбук, Инстаграм, Снепчет, каде можат да се најдат најразлични содржини и информации достапни во секое време, неколку години наназад ја доведуваат во прашање иднината на телевизијата и нејзината релевантност како медиум во современиот свет. Бројките покажуваат намалување на популарноста на телевизијата помеѓу конзументите.

Според податоците на агенцијата Ниелсен, која се занимава со испитување на рејтингот на телевизиите, во сезоната 2018-2019 година во САД, во ударен термин телевизија гледале во просек 28,5 милиони луѓе дневно. Тоа е намалување за 20 проценти во однос на податоците од сезоната 2014-2015 година, кога телевизија гледале 35,8 милиони луѓе.

Благ пад на процентот на луѓе што гледаат телевизија може да се забележи и кај нас од годишните извештаи кои ги објавува Агенцијата за аудио и аудиовизуелни медиумски услуги. Ако во 2016 година, во просек телевизија гледале 75,4 проценти од граѓаните, податоците за изминатата 2019 година покажуваат намалување на бројот на луѓе пред екраните, односно дека гледаат телевизија одговориле 70,5 отсто од испитаниците.

Анализата во целост можете да ја прочитате на веб сајтот на МЕТА

Прочитајте повеќе

Победник на вечерта: „Опенхајмер“ освои седум Оскари

Филмот „Опенхајмер“ ја оправда фаворитската улога на 96. доделување на најпрестижните филмски награди во светот. …