Новиот VW Golf

Светска премиера на новиот VW Golf – поатрактивен, интелигентен и поефикасен од кога било досега

Golf-от оваа година го слави својот 50-ти роденден – а Volkswagen лансира подобрена верзија на својот бестселер по повод годишнината. Клиентите ќе можат да го нарачаат новиот модел за само неколку недели.

Новиот Golf импресионира со инфозабавниот систем од следната генерација, поинтуитивен оперативен концепт, поостриот преден и заден дизајн, како и ефикасни системи за возење. Тие вклучуваат plug-in хибридни погони со зголемен досег на целосно електрична енергија од околу 100 километри. Покрај тоа, осветленото лого на Фолксваген го краси предниот дел за прв пат на Golf.

Во внатрешноста, серијата модели располага со ново развиен, интуитивен инфозабавен систем со слободностоечки екран на допир (дијагонала на екранот до 32,8 см) и ергономски оптимизирани и осветлени лизгачи на допир за контрола на температурата и јачината на звукот во основата.

Внатрешноста на новиот VW Golf

Новини се и подобрениот повеќефункционален волан и новиот гласовен асистент IDA. Користејќи природен јазик, IDA може да се користи не само за контрола на функциите како што се климатизацијата, телефонот или системот за навигација, туку и за пристап до онлајн информации од сите можни области – од временски прогнози до прашања со општо знаење. Golf во иднина ќе ја има најновата генерација на инфозабавниот систем. Ова го интегрира четботот заснован на вештачка интелигенција ChatGPT во гласовниот асистент IDA. Прикажана на CES (Consumer Electronics Show) во Лас Вегас на почетокот на јануари, функцијата може беспрекорно да пристапи до постојано растечката база на податоци за вештачка интелигенција. Патниците можат да комуницираат со автомобилот користејќи природен јазик и да истражуваат содржини што им се читаат на глас додека патуваат.

Новиот VW Golf

Паркирањето е олеснето благодарение на новите системи за помош. Маневрирањето со Golf и Golf Variant е олеснето со новите системи за помош, како што е подобрената функција Park Assist Plus. Кога возите покрај паркинг простор, може да открие дали просторот е доволно голем и соодветно да ја започне постапката за паркирање. Го презема управувањето, како и забрзувањето и сопирањето. Сè што треба да направи возачот е да го следи процесот на паркирање. Покрај тоа, Park Assist Pro ќе биде достапен за Golf за прв пат, овозможувајќи им на возачите да го водат возилото во и надвор од паркинг местата со својот паметен телефон. Возилото може да се избрка од паркинг просторот од далечина ако просторот за паркирање е многу тесен, на пример. Друга нова карактеристика е системот „Area View“ – овде се создава сеопфатен поглед од 360 степени со спојување на четири камери, а соодветната слика се пренесува на екранот на допир на инфозабавниот систем. Ова го олеснува гледањето на рабниците и ознаките на паркинг просторот.

Новите plug-in хибридни погони во Golf нудат зголемена моќност и електричен опсег од околу 100 km, а дополнително се опремени со DC функција за брзо полнење. Високо ефикасните благи хибридни погони од 48 V се особено привлечни за возачите кои немаат ѕидна кутија за полнење дома. Вкупно девет различни опции – благ хибрид (eTSI), plug-in хибрид (eHybrid и GTE), бензинец со турбо полнач (TSI) и турбо дизел (TDI) – ќе бидат достапни за производната линија во фазата на лансирање. Golf GTI стана уште поспортски со дополнителна моќност во споредба со неговиот претходник. Дополнителни варијанти на Golf ќе бидат воведени сукцесивно во текот на 2024 година.

50 години голф – историја на бестселерот

Првиот голф произведен во серија беше изграден во фабриката на Фолксваген во Волфсбург на крајот на март 1974 година. Официјалното лансирање започна во мај. Пред ова, Буба, а со тоа и комбинацијата на мотор поставен одзади и погон на задните тркала го обликуваа брендот Фолксваген со децении. На почетокот на 1970-тите, првиот Golf – како Passat, Scirocco и Polo – го означи почетокот на новата ера: онаа на моторот поставен напред и погонот на предните тркала. Модерниот и безбеден концепт на погонски систем, големата флексибилност со задната врата и преклопениот потпирач за грб на задните седишта и дизајнот беа толку убедливи што милионитиот Golf излезе од производната лента до октомври 1976 година.

Новиот VW Golf

Но, тоа беше само почеток: во седумте генерации што следеа, голфот секогаш беше тој што ја правеше достапната мобилност со највисоките стандарди на технологија отворена за секого. Доаѓаше со технологија како што се контролиран катализатор и ефикасни погонски системи, а дополнително нудеше безбедносни карактеристики како што се системот против блокирање на сопирањето, воздушните перничиња или првиот систем за погон на сите тркала во производната линија. Тајната зад успехот на Golf се должи и на фактот дека дизајнерите ја пренеле ДНК од првата генерација на неговите наследници, со што го негувале класичниот дизајн на Golf.

Удобноста, квалитетот и иновативните системи за помош добиваа значење со секоја генерација и продолжуваат да поставуваат стандарди денес. Во текот на изминатите 50 години, Golf стана високо-технолошка компактна класа сама по себе – оваа дури стана позната како „класа на голф“ по само неколку години. Моделот има освоено безброј награди и компаративни тестови дома и во странство. Следеа различни деривати како што се Variant, Cabriolet и Sportsvan; целосно електричните e-Golf и спортските модели, со кратенката GTI, GTD, GTE и водечкиот Golf R брзо се етаблираа. Golf беше еден од првите автомобили во сегментот кој понуди асистирано возење преку Travel Assist.

Прочитајте повеќе

Владата ќе бара решение за подмирување на трошоците за лекување на 18-годишниот Леонид Индов

Владата на синоќешната седница го разгледа случајот на Леонид Индов, за што детално информираше министерот …