Opel поставува уште една пресвртница на патот да стане целосно електричен бренд
Новата Opel Astra Electric нуди уживање во возењето без емисии дури и за подолги патувања. Според WLTP 1 , може да се поминат до 418 километри без прекин на полнењето; и тоа на тивок и лесен начин, бидејќи новата Astra Electric тежи само 1.679 килограми. Тоа е голема предност што се забележува со секој чекор на педалата и во секоја кривина.
Новата Astra Electric го нагласува електричното уживање во возењето со подеднакво инспиративен, јасен и храбар дизајн и врвна опрема. Бројни електронски помагала се стандардно на бродот. Дополнително, системот Intelli-Drive 2.0 со полуавтоматска помош за промена на лентата и интелигентно прилагодување на брзината е достапен како опција за прв пат со електричната Astra со батерија. Удобноста е зајакната со AGR-сертификуваното ергономско Active Sport возачко седиште како стандард, додека целосно дигиталниот кокпит Pure Panel ® Pro со два дисплеи од 10 инчи и мултимедијален инфозабавен систем го обезбедуваат најдоброто во поврзувањето и забавата.
Новата Astra Electric пренесува чиста забава во возењето без локални издувни гасови. Електричниот мотор испорачува 115 kW/156 КС и моќни 270 Њутн метри максимален вртежен момент – и двата достапни од првиот допир на педалата за гас, обезбедувајќи брзо палење. Ниската максимална тежина од 1.679 килограми дополнително придонесува за живиот напредок. Исто така, додека многу други електрични автомобили се ограничени на 150 km/h или 160 km/h, новата Astra Electric има максимална брзина од 170 km/h. Во зависност од преференциите, возачите на Astra Electric можат да избираат помеѓу трите режими на возење Eco, Normal и Sport.
Енергијата се складира во литиум-јонска батерија од 54 kWh. Енергијата се складира во компактна литиум-јонска батерија од 54 kWh, која нуди ефикасно пакување, мала тежина, примерен опсег и кратко време на полнење. Моделот со пет врати може да покрие до 418 километри локално без емисии во согласност со WLTP 1 и бара само 14,8 kWh електрична енергија на 100 километри (WLTP 2). Регенеративниот систем за сопирање гарантира дека енергијата може да се поврати додека возите. Дури и кога Astra-електричната батерија треба да се наполни, ова значи само кратко „стоп“ на точката на полнење. Astra Electric може да се наполни до 80 проценти од капацитетот на батеријата за помалку од 30 минути на станица за брзо полнење со директна струја од 100 kW. Дополнително, целосно електричната Astra е стандардно опремена со трифазен вграден полнач од 11 kW за ѕидната кутија дома.
Опсежната листа на системи за асистенција како стандардна опрема се движи од предупредување за преден судир со автоматско итно сопирање и детекција на пешаци, помош за задржување лента и препознавање сообраќајни знаци, до откривање поспаност, адаптивна контрола на патувањето со функција за стоп и одење, паркирање пилот напред и назад, и камера Intelli-Vision од 360 степени.
Опционалниот систем Intelli-Drive 2.0, кој интегрира бројни електронски асистенти и ги комбинира за прв пат со полуавтоматско менување лента и интелигентно прилагодување на брзината, ја слави својата премиера. Ако целната лента е чиста, помошникот ја насочува Astra Electric во саканата лента со мали движења на управувањето. И интелигентното прилагодување на брзината осигурува дека – доколку возачот го потврди – брзината на возилото се намалува соодветно кога ќе се достигне ново ограничување на брзината или ќе се зголеми до таа граница. Покрај сензорите, Intelli-Drive 2.0 користи и информации од преку-воздушната мрежа. Intelli-Lux LED ® Pixel Light, со 168 LED елементи, уште повеќе ја зголемува безбедноста.
Целосно дигиталниот Pure Panel ® исто така го носи возачот во модерен свет на кокпитот. Користејќи ја интегрираната Snapdragon ® Automotive Cockpit платформа од Qualcomm Technologies 3 , инфозабавните системи на Astra Electric имаат подобрени функции за графика, мултимедија и компјутерска визија. Интуитивниот интерфејс со два големи 10-инчни широки екрани ги прикажува сите важни функции како што се статусот или опсегот на полнење на батеријата, додека поставките како што е контролата на климата сè уште може лесно да се прилагодат со притискање на копче. А со големиот E-HUD head-up дисплеј и природното препознавање на гласот , очите на возачите можат да останат фокусирани на патот и сообраќајната ситуација.
Astra Electric пренесува директно, динамично чувство на возење на прв поглед. Новиот електричен модел во гамата на Opel е стандардно опремен со 18-инчни, пет краци, тркала од лесна легура во високо-сјајна црна боја, кои го нагласуваат смелиот и чист изглед. Двобојната боја со покривот и куќиштата на надворешните ретровизори во саѓи, исто така, гарантираат дека Opel Astra Electric е непогрешливо ќе привлекува очи.