Новооткриениот салон на S-класата е опишан како еден од најтехнички напредните автомобили што Mercedes-Benz некогаш ги пуштил во сериско производство и има коефициент на отпор на воздухот од само 0.22 Cd.

Најголемата разлика помеѓу ривалите, Ауди А8 и БМВ Серија 7, е новоразвиениот бензинско-електричен хибриден погон. Новиот модел S580e ветува електричен опсег до 62 милји на тест циклусот WLTP. Тоа е повеќе од двојно повеќе од опсегот на нула емисии од неговиот претходник, S560e.

Усогласувајќи го со своите клучни ривали, предводникот на Мерцедес им нуди на купувачите избор на два опционални системи за управување на задните тркала, од кои најнапредниот им овозможува на задните тркала агол на управување од 10 степени и со тоа, за 1,9 м помал круг на вртење, со што има помал круг на вртење од хечбекот од А-класа. Системот, исто така, ја зголемува стабилноста со голема брзина, како и маневрирањето со мала брзина.

Новата S-класа, со кодно име W223, ќе биде првиот модел на Mercedes кој нуди можност за автономно возење на ниво три со брзина до 37 км / ч. Иако не е планиран од почетокот на испораките, новиот систем Drive Pilot, ќе биде претставен во текот на втората половина на 2021 година. Тој му овозможува на возачот да ги тргне рацете од управувачот за подолг период во услови на густ сообраќај и „соодветни делови од автопатот“, вели Мерцедес.

Репутацијата на S-класа за врвна технологија на фарови се зголемува со опционална функција за дигитално светло. Составен од три главни LED диоди кои преку рефракција постигнуваат резолуција од повеќе од 1,3 милиони пиксели по фарови, овозможува проекција на симболи за предупредување на патот за поголема безбедност.

Со новата S-класа добиете и супер-комфорни седишта во неколку различни конфигурации, врвни материјали и беспрекорна завршна обработка. Благодарение на зголеменото меѓуоскино растојание, кабината на S-класа сега е уште покомфорна – со повеќе простор за главите и нозете на патниците. Патниците ќе уживаат во сите овие благодети, како и во Burmester аудио уред со 4D Surround и 30 звучници, врвно амбиентално осветлување, седишта со масажа, ладење и греење и многу, многу повеќе.

Голем дел од новитетите на новата S-Class ќе се појават и на новиот чисто-електричен EQ S на Mercedes, чија цел е да се натпреварува со Tesla Model S и претстојниот BMW i7.