Новиот Jeep Avenger

Новиот Jeep Avenger ги отелотворува вредностите на брендот на слобода, авантура, автентичност и страст (ВИДЕО)

Брендот Jeep е роден пред повеќе од 80 години во тешки времиња, и како резултат на тоа, неговиот идентитет е копиран врз основа на четирите вредности: слобода, авантура, автентичност и страст

Ова се универзалните вредности кои дефинираат што е брендот Jeep денес и кои продолжуваат да го водат патот на брендот кон иднината.

Новиот Avenger – првото целосно електрично возило на Jeep – е наменето да се истакне и да ги одразува вредностите на таа марка.

Претставен пред една година, на Саемот за автомобили во Париз, новиот Jeep Avenger ги комбинира модерноста и наследството, благодарение на технологиите кои обезбедуваат супериорна способност без да се загрози еколошката одржливост и компактен, но простран дизајн кој ја отелотворува суштината на брендот во амбициозно возило, развиено врз основа на планските вредности на брендот: слобода, авантура, автентичност и страст.

За да ги прикаже овие атрибути, брендот Jeep моментално дистрибуира нова веб-серија составена од четири едноминутни видео епизоди објавени на YouTube. Секоја епизода ќе се врти околу една од четирите основни вредности на брендот и ќе содржи автентични и лични анегдоти од четворица италијански протагонисти кои ги водат гледачите на патување за да откријат што марката Jeep комуницира преку своите возила, во согласност со аспирациите и амбициите на оние кои изберете да му верувате на нивниот џип џип.

Првичната епизода ги носи гледачите на небото со Сандро Бени, во потрага по значењето на Слободата. Како падобранец, Сандро наоѓа неописливо чувство на слобода во тоа да биде едно со околината и да се чувствува поврзан со природата. Чувство дека брендот Jeep има за цел да ги обезбеди и да им даде приоритет на сопствениците, благодарение на фокусот на околината на новиот Avenger. Опремен со електричен мотор од 400 волти и батерија од 54 kWh, новиот 100% електричен Avenger комбинира високи перформанси со нулта емисија на јаглерод. За да ја обезбеди слободата што ја посакуваат возачите, марката Jeep го опреми својот прв 100% електричен SUV со брз полнач од 100 kW, што овозможува минимално растојание од 30 km по само три минути полнење и полнење на батеријата од 20% до 80%. за само 24 минути.

Втората епизода се фокусира на Авантура и е сместена во волшебната планинска околина на „Голе дела Валсера“ во Умбрија. Ја прикажува Силвија Радош како водечки лик, 44-годишна жена која сака да ја истражува убавината на природата. Таа го објаснува нејзиното разбирање за авантурата, што може да се спореди со чувството на заљубување, бидејќи го забрзува чукањето на срцето и предизвикува уникатни емоции. Таа демонстрира зошто нејзиниот Avenger е суштински партнер за патување, од неговиот вграден систем за навигација – вклучително и безжично пресликување на екранот на паметниот телефон за поставување инструкции за мапи – до неговите технички способности како што се функциите „Selec-Terrain®“ и „Hill Descent Control“. што го прави возачкото искуство уште побезбедно и попријатно, овозможувајќи и пристап до дестинациите што ја оживуваат и покрај суровите услови, возење по неасфалтирани патишта на ист начин како што се справува со непропустливите линии на кањонот.

Една од најистакнатите вредности на марката Jeep, несомнено, е автентичноста, која има свои корени во долгогодишната традиција која произлегува од тоа што е пионер на теренецот 4×4, дозволувајќи „убавината на идејата да стане реалност“, цитирајќи го Умберто Датола. , дизајнерот вклучен во третата епизода од серијата. 53-годишниот маж им дава на гледачите ексклузивен увид во неговата професија додека ги води на обиколка на неговата работилница, демонстрирајќи ја својата посветеност на извонредноста и неговата почит кон природата. Тој ги трансформира суровините во нешто неспоредливо и навистина извонредно, што одговара на посветеноста на брендот Jeep за квалитет и работната етика на марката, како што е изразена од дизајнерот на новиот Avenger, Даниеле Калоначи, кој е ко-протагонист во епизодата.

Последно, но не и најмалку важно, гледачите се одведени во Рим каде што ја запознаваат Франческа Сантамарија, современа танчерка и протагонистот на епизодата посветена на Страста. Таа ја објасни оваа вредност како „движечка сила на сè“, гледна точка што целосно ја споделува марката Jeep. Низ улиците на Рим, Франческа непречено го вози новиот Avenger и следејќи го ритамот и страста на нејзината плејлиста, таа стигнува до салата за танцување. Ова покажува како возилото и неговиот возач можат да создадат длабока врска, помагајќи ѝ во секојдневниот живот благодарение на новата технологија на Avenger, која вклучува повеќебојно амбиентално светло и камера за заден поглед со поглед на дрон, и овозможува интегрирана гласовна помош на телефон преку Android Auto и CarPlay, со што се одразува екранот на паметниот телефон на 10,25-инчниот Uconnect Infotainment радио екран кој е комбиниран со комплетен дигитален кластер. Дополнително, отворањето на багажникот без раце е клучна погодност за младата танчерка, при што новиот Jeep Avenger се покажа како голем поддржувач на нејзината страст.

Серијата ги води гледачите на новото патување на Jeep Avenger низ четири основни вредности, прикажувајќи ги вистинските приказни на луѓе кои придонесуваат за целта на брендот секој ден. Тоа се истите луѓе кои ги споделуваат своите соништа и амбиции со брендот, демонстрирајќи дека теренците на Jeep се направени за амбициозни луѓе кои ги следат нивните соништа.

Прочитајте повеќе

Abarth 595

Abarth 595: Веќе шеесет години, „мало, но техничарче“

Пред шеесет години, во септември 1963 година, Карло Абарт на светот му го претстави Fiat-Abarth …