TOYOTA GAZOO Racing Yaris

TOYOTA GAZOO Racing WRC е подготвен да го засили темпото за осмото коло од сезоната 2023 на Рели Естонија

По триото груби релија со чакал во Португалија, Сардинија и Кенија, вниманието сега е свртено кон помазни и побрзи патишта со Рели Естонија, проследено две недели подоцна од Рели Финска: најбрзиот круг на WRC и домашен настан за TGR-WRT .

Тимот има добри резултати во Естонија заедно со нејзиниот актуелен шампион во возачи, Кале Рованпера, кој ја постигна својата прва победа во WRC на настанот во 2021 година, пред да го повтори тој успех минатата година. Рованпера води во поредокот за 2023 година со 41 поен пред Елфин Еванс, кој заврши еден-два завршница за тимот во Естонија минатата година.

И двајцата беа дел од вториот последователен финиш 1-2-3-4 за TGR-WRT на Сафари рели Кенија минатиот месец, заедно со Себастиен Ожие и Такамото Катсута. Со оглед на тоа што Естонија не е вклучена во програмата за дел од сезоната на Ожие, Катсута уште еднаш се засили за да му помогне на тимот да ја одбрани предноста од 48 поени во шампионатот на производителите.

TGR-WRT продолжува да работи на развој на GR YARIS Rally1 HYBRID и подобрување на перформансите и ќе воведе надградба на енергетската единица во Естонија која вклучува ажуриран мотор со внатрешно согорување.

Додека многу од патиштата што се користат на Рели Естонија се широки, со многу скокови и врвови, други се потесни и потехнички. Особено во овие делови, меката и песочна површина може да биде оштетена со вториот премин на секоја фаза.

Како што беше случајот откако релито првпат се приклучи на календарот на WRC во 2020 година, сервисниот парк ќе се наоѓа во Националниот музеј на Естонија во вториот по големина град во земјата, Тарту – околу два часа југоисточно од главниот град Талин. Популарниот церемонијален почеток во центарот на Тарту во четвртокот навечер е проследен со отворање суперспецијална сцена во непосредна близина на сервисниот парк.

Петок е најдолгиот ден на релито со 133,38 натпреварувачки километри: познатите етапи Peipsiääre и Mustvee на север и Raanitsa на југ се водат двапати од двете страни на среднодневната услуга, пред едно поминување на Neeruti да го заокружи денот. Саботниот формат е различен, со две етапи кои се возат двапати наутро пред услугата, а уште еден пар тестови се повторуваат попладне. Супер специјалниот Tartu повторно се посетува по враќањето на услуга во вечерните часови. Неделното финале се состои од две трчања на претежно новата етапа Караски и проширена верзија на Камбја, која повторно е домаќин на Power Stage што завршува со релито.

Јари-Мати Латвала (директор на тимот)
„Последниот настан во Кенија ја означи средината на сезоната 2023 година и по неверојатниот резултат таму, нашето водство во шампионатот за возачи и производители покажува дека тимот досега направи навистина добра работа со оглед на некои блиски конкуренција. Секако, сакаме да ја продолжиме оваа форма и на следните собири во Естонија и Финска, каде што фокусот е многу ставен на перформансите. Тие бараат различен начин на размислување од возачите во споредба со погрубите настани што ги имавме неодамна: ако сакате да победите, ќе треба да притискате од првиот свиок на првата етапа. Бевме силни во Естонија пред една година, но сè уште работиме напорно за да ги подобриме нашите перформанси за овие рели и одлично е што можеме да донесеме нови ажурирања на болидот. Нашите возачи уживаат да возат по брзи патишта и навистина се радуваме на релито“.

Кале Рованпера (Возач автомобил 69)
„Рели Естонија е дефинитивно еден од моите омилени настани во календарот. Поминав многу време во Естонија и брзите и мазни патишта навистина добро одговараат на мојот стил на возење. Имам убави спомени од релито и секогаш ми беше пријатно. Дури и во 2020 година, кога немав големо искуство, можевме да се бориме за подиумот, а потоа 2021 година беше многу посебна бидејќи беше нашата прва победа. Минатата година времето правеше разлика и се надевам дека ќе имаме дожд и оваа година, затоа што ќе го отвориме патот повторно во петок. Како и на секое рели, планот ќе биде да се стремиме кон победа, а особено затоа што ова е она на кое бевме толку силни порано“.

Елфин Еванс (Возач автомобил 33)
„Естонија носи целосна промена на патеките, а со тоа и промена на менталитетот. Завршивме со спори релија на груба подлога и сега не очекува екстремно брз и мазен чакал. Како возач, треба да имате доверба во вашите белешки и исто така да имате добро чувство со болидот, така што работевме напорно за време на нашиот тест пред настанот минатата недела за да се обидеме да направиме сè како што треба. Се надеваме дека ќе можеме да се чувствуваме добро од самиот почеток и навистина да уживаме во возењето, што е навистина клучно за добри перформанси на рели како ова“.

Такамото Кацута (Возач автомобил 18)
„Навистина ми се допаѓаат брзите етапи што ги имаме во Естонија и Финска. Ќе биде голем предизвик, но навистина се радувам на овие собири. Во Естонија, етапите се многу брзи, но има и некои навистина тесни и извртени делови. Површината понекогаш може да биде прилично мека, така што жлебовите можат

Прочитајте повеќе

Skoda Superb

Претставена новата Škoda Superb: Повеќе простор и удобност, шест ефикасни погонски единици и иновативни безбедносни системи (ВИДЕО)

Четвртата генерација на Škoda Superb се надоврзува на јаките страни на својот претходник, нудејќи уште …