Најголема меѓу стилските измени е новиот преден дел на кој има решетка без рамка, преобликувани доводи за воздух и нови вертикално ориентирани ЛЕД дневни светла, кои исто така функционираат како индикатори. Бројот на моделот е исто така применет над решетката за прв пат.

Посуптилно рестилизираниот заден дел добива LED светла за сопирачки и рикверц, последователни индикатори и чаден капак на светло, кој е проширен низ багажникот за „визуелно да го прошири“ автомобилот.

Во внатрешноста, 3008 сега е поблиску поврзан со поновите модели на Peugeot со воведувањето на најновиот распоред на ентериерот i-Cockpit на марката. Екранот со дигитална инструмент табла, сега нуди подобрена графика и рендерирање за подобрена читливост, екранот на допир со инфо-забава со висока резолуција е зголемен од 8 на 10 инчи и селекторот за режим на погон е опремено како стандард низ целиот опсег.

Автомобилите со погон на мотор со внатрешно согорување, можат да се возат во нормални, спортски и еко режими, додека електрифицираните автомобили нудат електрични, хибридни и спортски опции.

3008 исто така се стекна со нова приклучна хибридна опција за да седи под хибридот со погон на четири тркала со 296 КС, со погон на четири тркала. Новиот 3008 Hybrid 225 го карактеризира Puretech мотор со зафатнина од 1.6 литри на PSA Group, со 178 КС четирилиндричен бензински мотор споен со електричен мотор со моќност од 108 КС за комбиниран 222 КС, кој се пренесува на предните тркала само преку осумстепен автоматски менувач.

Новата опција за приклучок ја споделува својата литиум-јонска батерија од 13,2 kWh со помоќниот автомобил и е способна да помине до 56 километри со електрична енергија, во споредба со 59 километри на Hybrid4. Двата автомобили може да се полнат за 1 час и 45 минути.