Toyota Prius

Toyota Prius во своето петто издание изненадува со впечатлив нов изглед и динамичен погон (ВИДЕО)

Toyota Prius ја воведува својата петта генерација, со привлечно ново поглавје во својата приказна за инженерски иновации и динамичен дизајн. Достапен во Европа исклучиво како Plug-in Hybrid Electric, наречен Prius Plug-in Hybrid во Европа, најновиот Prius ги следи пионерските стапки  на неговите славни претходници.

Во текот на повеќе од четвртина век, Prius имаше трајно влијание врз Toyota и светот како прво масовно произведено електрифицирано возило, поставувајќи ги идните трендови за ЕВ и правејќи ја електрифицираната технологија достапна за широк спектар на клиенти.

Најновиот Prius го прави следниот чекор во тоа патување со воведување на подобрена електрификација на најновата Plug-in Hybrid Electric (PHEV) технологија за да го надополни пристапот на Toyota со поголема јаглеродна неутралност, кој веќе забележа продажба на повеќе од 23 милиони електрифицирани возила на глобално ниво, при што само хибридните и приклучните хибридни верзии на Prius сочинуваат повеќе од 5 милиони единици.

Комбинацијата на вистински перформанси на електрични возила (EV) и сета погодност на најновата хибридна технологија обезбедува двојна ДНК во срцето на новиот Prius Plug-in Hybrid. Досегот на возење со EV до 86 km од неговата батерија од 13,6 kWh овозможува целосно електрично возење на повеќето дневни патувања. За подолги патувања или кога полнењето не е практично, новата генерација на Plug-in Hybrid системот на Toyota има подобрена моќност и ултра ниска комбинирана WLTP емисија на CO2 од 11 g/km – најниска досега за Prius.

Од неговото лансирање во 1997 година, Prius е најавен за ефикасност, но не и за перформанси. Сепак, петтата генерација на хибридна технологија на Тојота има моќ да изненади. Хибридниот систем обезбедува севкупно подобрување на искуството во возењето, обезбедувајќи поголема моќност и поголема ефикасност. TNGA 2.0 литарскиот мотор произведува 152 DIN КС (112 kW) и работи во тандем со новиот преден мотор на менувачот од 163 DIN КС (120 kW) за вкупна моќност на системот од 223 DIN КС (164 kW). Во споредба со 122 DIN КС (90 kW) на претходната генерација во Plug-in Hybrid конфигурација, зголемениот излез обезбедува силно и брзо забрзување.

Во потрага по максимална ефикасност, до 8,7 километри досег на ЕВ дневно (врз основа на годишна сончева светлина во Нагоја, Јапонија) може да се генерира со опционални соларни ќелии интегрирани во покривот. Тие сега директно ја полнат plug-in хибридната батерија, без потреба од дополнителна соларна батерија како кај претходните модели. Покривот е помал од порано, но благодарение на новите соларни ќелии, вкупната ефикасност е подобрена за повеќе од 15%.

Иако Prius отсекогаш имал привлечен изглед, најновата генерација е стилско изненадување. Исконската форма на клин, оригинал на Prius од втората генерација, еволуираше, опфаќајќи елегантни модерни линии. Создадена е силуета слична на купе со намалување на вкупната висина за 50 mm, поместување на врвот на покривот наназад и прифаќање на пневматици со поголем дијаметар, до 19 инчи.

Препознатливиот облик е зајакнат со 50 mm подолго меѓуоскино растојание во споредба со претходната генерација. Во исто време, вкупната должина е намалена за 46 mm. Задниот поглед е акцентиран со тродимензионален линеарен елемент за осветлување што го нагласува прогресивниот дизајн и го фокусира вниманието на задебеленото лого на Prius.

Внатре, пространата кабина комбинира забава при возење и практичност за чист внатрешен распоред. За возачот и за патниците, внатрешноста е пространа и изработена од стилски материјали со висока вредност, нагласени со хармонични дизајнерски елементи кои истакнуваат динамично чувство и чувство за цел.

Погледот на возачот се заснова околу екранот од седум инчи кој се наоѓа директно во видното поле, зголемувајќи ја безбедноста со држење на погледот на возачот на патот. Новодизајнираната табла со инструменти дава приоритет на удобноста во кабината и чистата поставеност за минимален упад во напредната визија, употребливоста и изгледот на возачот. Комбинира дискретен, долен централен екран за пристап до најновиот мултимедијален систем на Toyota базиран на cloud и тенок клима уред.

Погонски систем

Новиот Prius е првото возило што ги користи и TNGA 2.0-литарскиот мотор и третата генерација на Plug-in Hybrid системот на Toyota, кој има корист од постојаното подобрување откако првиот Plug-in Hybrid Prius беше лансиран во 2012 година. Моторот се зголеми зафатнина во споредба со единицата од 1,8l користена на претходната генерација и постигнува многу висока термичка ефикасност од 41%.

Toyota Prius

Искуството на Toyota за електрификација е употребено за да се создаде Plug-In Hybrid погонска единица која е помоќна и позабавна за возење, и покрај тоа што е полесна и покомпактна, а истовремено обезбедува подобра ефикасност во однос на економичноста на горивото и емисиите.

Вкупната големина и тежина на системот се намалени за субкомпактен погонски пакет. На пример, отстранувањето на еднонасочната спојка помеѓу двата електрични мотори беше овозможено со нов мотор со голема моќност и ниски загуби, кој обезбедува одлични перформанси за забрзување, помала потрошувачка на гориво и придонесува за широк опсег на подобрувања на пакувањето.

Дизајн

Клинестата форма на Prius е преработена за петтата генерација со прогресивен дизајн кој го задржува непогрешливиот изглед на Prius во поелегантна, поспортска силуета.

Елегантната линија на покривот достигнува врв кон задниот дел на возилото, зад возачката врата, а оваа суптилна промена е повлијателна со намалувањето на висината за 50 mm во споредба со неговиот претходник. Поголемото меѓуоскино растојание за 50 mm и намалување на вкупната должина од 46 mm во комбинација со поголеми гуми со дијаметар од 19 инчи го комплетираат новиот изглед на купе.

Toyota Prius

Новите и ексклузивни алуминиумски тркала се стандардни кај новиот Prius, со динамичен дизајн наменет да го регулира протокот на воздух долж страната на возилото за подобра стабилност. Тие се истакнуваат со стилска црна и светла обработена завршница.

Чистите линии и површини се инспирирани од природниот проток на воздух, а надворешните облици се оптимизирани за да се подобри аеродинамичната ефикасност за ефективно ракување, а истовремено да се намали бучавата од ветерот. Ролетните на предната решетка го оптимизираат дотокот на воздух, придонесувајќи за ладење, додека облиците на предниот и задниот браник се дизајнирани за непречено да го канализираат воздухот околу автомобилот, завршувајќи со елегантен заден спојлер.

Toyota Prius interier

Платформа

Новиот Prius е изграден на втората генерација на филозофијата на Toyota New Global Architecture (TNGA) и новата платформа GA-C, продолжувајќи го трендот поставен од неговиот претходник. Претходната генерација на Prius беше првото возило во светот што беше изградено со филозофијата TNGA. Последната генерација дава придобивки во однос на одзивноста на управувањето, ангажираноста на управувањето и квалитетот на возењето како резултат на помалата тежина и поголемата цврстина.

Поединечните компоненти се оптимизирани за дополнително да придонесат за ракување и удобност. На пример, дизајнот на рамката на задниот столб е оптимизиран за да ја зголеми цврстината на задната торзија за 30% во споредба со претходниот модел. Супер високо-затегнувачкиот челик, за разлика од материјалот со врел печат што се користеше во минатото, обезбедува и намалување на тежината и висока јачина на телото. Како прво за Toyota во светот, усвоен е челик од 1470 Mpa, со што тежината на каросеријата е намалена за 24 kg. Друг стратешки избор на материјали значи дека покривот сега е речиси 1,5 kg полесен, а секоја задна врата е полесна за повеќе од 500 g.

Toyota Prius

Преместувањето на батерискиот пакет под задното седиште и прилагодувањето на положбата на резервоарот за гориво да биде пониско и понапред во споредба со претходната генерација, постигнува понизок центар на гравитација. Тоа, во комбинација со оптимизацијата на формите на деловите под подот за подобрување на протокот на воздух, постигнува постабилно чувство на возење и чувство на поблиска поврзаност со површината на патот.

Новодизајнираната суспензија – MacPherson тип  – исто така ги промовираат перформансите во управувањето, како и удобноста и тишината при возењето.

Карактеристики

Потрошувачката на гориво е подобрена благодарение на новиот систем Predictive Efficient Drive кој ги учи редовните правци и стилот на возење на возачот и автоматски ја оптимизира употребата на целосно електричниот режим за да ја минимизира потрошувачката. Дополнително, податоците за навигацискиот систем ги идентификуваат редовните локации за ненадејно забавување, каде што регенеративното сопирање автоматски се зголемува за да се максимизира обновувањето на енергијата. Кога се приближуваат автопати или угорнини, за кои е потребна дополнителна моќност, системот проактивно избира Хибриден режим за полнење на батеријата за претстојната голема побарувачка, што дополнително ја подобрува практичната ефикасност на горивото. Системот станува сè поефикасен бидејќи количината на достапни податоци се зголемува со бројот на извозени километри, овозможувајќи уште поефикасно користење на електрична енергија.

Toyota Prius

Таа електрифицирана енергија може повторно да се генерира чисто со опционални соларни ќелии на покривот, кои го полнат новиот Prius кога е паркиран на отворено на сончева светлина. Излезната моќност е зголемена на 185 W, од 179 W, а ќелиите сега се способни да генерираат енергија до 8,7 km (врз основа на годишното сонце во Нагоја, Јапонија) возење EV, без трошоци за инфраструктура или електрична енергија. Затоа, батеријата може целосно да се наполни ако автомобилот остане паркиран нешто повеќе од една недела.

Соларните ќелии сега директно ја полнат главната батерија, без потреба од дополнителна соларна батерија како на претходната генерација. Благодарение на поефикасните ќелии, енергијата што ја создава Solar Charging покривот е за 15% поголема од порано, и покрај помалиот покрив.

Новиот Prius исто така располага со мултимедијален пакет кој вклучува пристап до систем за навигација базиран на cloud, кој користи постојано ажурирани информации за сообраќајните настани во реално време за точно и ефикасно планирање на маршрутата. Информациите за маршрутата се преземаат однапред за да се овозможи беспрекорна навигација дури и кога системот не е поврзан со cloud.

Toyota Prius

Корисниците можат да пристапуваат до услугите за навигација на паметни телефони безжично преку Apple CarPlay® или со користење на USB преку Android Auto®, додека мултимедијалната единица вклучува и вграден веб-прелистувач за стриминг музика и видео или за да се биде во тек со најновите вести.

Помош и безбедност на возачот

Prius доаѓа со најновата генерација на системот T-Mate на Toyota и Toyota Safety Sense, кој вклучува нови функции за помош на возачот и спречување несреќи, додека ги проширува постоечките способности за подобрување на безбедноста, практичноста и мирот на умот.

Полуавтономниот напреден систем за паркирање овозможува полесно и побезбедно паркирање и лесно може да ги меморира редовно користените места, како што се дома или на работното место. Користејќи ги своите четири камери за монитор со панорамски поглед и 12 ултразвучни сензори, Prius може да маневрира без раце во просторот, при што од возачот треба само да ја провери околината и да се префрли кога ќе биде побарано. Во одредени услови, можно е и далечинско управување, овозможувајќи му на возачот да излезе од автомобилот и да започне паркирање со помош на паметен телефон.

Toyota Prius

Другите функции на T-Mate ја подобруваат свесноста на возачот преку функции како што е мониторот за панорамски преглед кој обезбедува сеопфатен преглед на непосредната околина на возилото за време на маневри со мала брзина; Монитор за слепата точка и предупредување за вкрстен сообраќај со автоматско сопирање, што предупредува на сообраќај и опасност при претекнување или рикверц.

Благодарение на новата камера за мониторинг на возачот, статусот на возачот постојано се следи за какви било знаци на одвраќање, прекумерен замор или итна медицинска помош. На почетокот ќе се огласи звучно предупредување за да го поттикне возачот и, кога ќе се активира помошта за следење лента, системот за итно запирање на возењето може безбедно да го запре возилото ако возачот не реагира со управување, забрзување или забавување во однапред дефинирано време . Ефективноста на системот пред судир се подобрува и со разгледување на статусот на возачот кога е откриена потенцијална опасност и соодветно прилагодување на неговата реакција.

Прочитајте повеќе

Skoda Superb

Претставена новата Škoda Superb: Повеќе простор и удобност, шест ефикасни погонски единици и иновативни безбедносни системи (ВИДЕО)

Четвртата генерација на Škoda Superb се надоврзува на јаките страни на својот претходник, нудејќи уште …